I dag er det seriestart for vårt A-lag. De begynner sesongen borte mot Gran.

Fredag 13. er ingen ulykkesdag. Dagen markerer derimot at nå har vi alle våre lag i gang. I dag begynner nemlig A-laget også sine kamper. Dermed har vi trening og kamper i gang for spillere fra seks år og opp til seniornivå.

LFK web tok en prat med Rune og han påpeker at det er nesten en rar følelse. Det er godt å endelig være i gang igjen. Vi rundt laget merker den energien som har bygd seg opp gjennom treningsuken. Det er deilig å kjenne på det igjen. A-laget har jobbet med å være mentalt klare og finne rett tenningsnivå. Dette er viktig, i og med at det er lenge siden forrige obligatoriske kamp. I følge Rune, har A-laget også terpet på ulike detaljer i spillet.

«Vi gleder oss til å spille kamper som betyr noe igjen»

Vi minner ellers om Stampapodden. I siste episode er det Hovedtrener for A-laget, Rune Hagen, som gjestet studio. Det kan være ypperlig oppladning til kveldens kamp.

Du finner Stampapodden på blant annet Spotify og andre strømmetjenester.

Fullstendig terminliste for A-laget finnes her: Terminliste Høst 2021

Da gjenstår det bare å ønske riktig god sesongstart. Vi håper mange tar turen til både hjemme- og bortekamper for å støtte gutta. KO på Gran er 19.30 i kveld, fredag.