Da er vi i gang med å sende ut årets kontingenter.

Vi forsøker å skape så mye forutsigbarhet som mulig for våre medlemmer. Derfor har vi de siste årene sendt ut kontingenter og treningsavgifter til tilnærmet samme tidspunkt. De som har et privat budsjett, vil dermed registrere at fakturaene dukker opp til lik tid hver år, noe vi håper skaper forutsigbarhet. Denne uken sender vi ut kontingent til G12 og eldre årganger. De yngre årgangene venter vi med til det er noe varmere i været.

Merk at det er forskjell på kontingent og treningsavgift. Kontingent er det man betaler for å være medlem i LFK, og sørger for at forsikringer osv. gjelder. Treningsavgiften er differensiert og varierer ut fra hvor gammel man er.

Nytt av året, er at man kan betale med VIPPS. Vi håper at det skaper en enda enklere hverdag for våre medlemmer.

Kontingenthilsen fra Stampa