Denne uken har vi fornyet samarbeidet med studentidretten (LSI) på HINN.

I fjor inngikk vi et formelt samarbeid med studentidretten på HINN, mer kjent som LSI. Studentene på HINN avd. Lillehammer representerer en viktig ressurs for Lillehammersamfunnet, og derav også for oss i LFK. Vi har flere studenter som fungerer i ulike roller, og her kan nevnes både spillere, trenere og deltakelse i f. eks. Markedsutvalget i klubben. Samarbeidet med HINN er utvilsomt en viktig strategisk link for oss.

Erfaringene det siste året har vært så vidt gode, så begge parter var enige om at samarbeidet videreføres frem tom. 31. desember 2023. Vi bistår med en del logistikk og koordinering som gjør det enklere for LSI å drive sin fotballaktivitet. På bildet ser vi Marcus og Eimund som er sentrale i LSI.

Vi ser fram til fortsatt god samhandling.