Tirsdag 9. mai gjester PUMA VAN TOUR Lillehammer og Stampa.

Tirsdag 9. mai fra kl. 15.00 til 18.00 gjester PUMA VAN TOUR 2023 Lillehammer og Stampa. Vi er svært glade for at Lillehammer er ett av få utvalgte stoppesteder for denne aktiviteten. Det er første gangen Puma sin Van kommer til Norge, dette etter flere suksessfulle turer rundt omkring i Sverige.

Fra kl. 15.00 til 18.00 er Puma til stede hvor de byr på god stemning, konkurranser og ikke minst prøving av fotballsko. Dette kommer til å bli en stor happening for barn, ungdom og voksne, kort sagt mennesker i alle aldre. Her er det bare å glede seg, og arrangementet er like relevant for alle som er interessert i fotball. Dette er ikke et arrangement utelukkende for LFK. Ta gjerne med deg familie og venner til Stampa, uavhengig av hvilken klubb de spiller fotball i.

Rustadstuen Sport vil også være til stede på Stampa denne ettermiddagen. De som ønsker å bestille LFK sin klubbkolleksjon får 30 % rabatt denne ettermiddagen. Ferdig trykt tøy hentes og betales hos Rustadstuen etter noen dager.

Kort oppsummert:

• Prøv fotballsko
  • Ta del i ulike konkurranser
  • Opplev stemningen
  • Medlemmer i LFK kan bestille klubbkolleksjon (tøy) hos Rustadstuen til 30 % denne ettermiddagen

Vi håper mange vil ta turen til Stampa på tirsdag – dette bør du ikke gå glipp av!

Forever faster-hilsen
LFK web