En underholdende hjemmekamp mellom LFK og Dala endte med 1-1 og poengdeling i går.

I går var det klart for sesongens siste hjemmekamp for A-laget. Etter 90 minutter pluss litt tillegg stod det 1-1 på tavla, og dermed poengdeling. Det var våre gjester som kom best i gang, men våre gutter spilte seg inn i kampen. I andre omgang åpnet kampen seg mer opp, og det ble mange sjanser til begge lag. Spesielt mot slutten av kampen, hadde vi store muligheter til å avgjøre, men ballen forsvant ikke i nota. Dermed ebbet det hele ut med 1-1 og poengdeling.

Etter gårsdagens serierunde er det nå klart at A-laget tar turen tilbake til kretsbasert serie neste år. Det har utvilsomt vært en krevende sesong, men den har gitt verdifull erfaring og læring, og vi fortsetter vårt langsiktige arbeid med å bygge klubb. Målet er bærekraftig utvikling over tid, som gjør at vi ikke blir et «heislag».

En lokal jury kåret i går Asle Hastadklev til LFKs beste spiller. Det er ikke første gangen denne høsten, og Asle har på kort tid gjort seg svært positivt bemerket i LFK-drakten. Han fikk en passende gave i anledningen årstiden, gitt av gårsdagens matchsponsor, GD.

Vi benytter anledningen til takke alle som har tatt turen til både Jorekstad og Stampa gjennom årets sesong. Vi takker også Stadionverter fra G16 og G19, samt foresatte til G13 som har vært et flott vertskap i kiosken i Klubbhuset. Vi retter også en takk til våre matchsponsorer, som har bidratt med flotte premier til begge lags beste spillere. En stor takk går også til ulike lag i egen klubb, hvor spillere har stilt som ballhentere. Til slutt takker vi også våre speakere som har levert varene gjennom sesongen.

Vi ønsker velkommen tilbake i 2023.

Hjemmekamphilsen fra