Lillehammer Fotballklubb reiser med ungdomsavdelingen til Dana Cup, sommeren 2023. Sommeren 2022 ble Dana Cup en meget positiv opplevelse, og det ble bestemt nesten umiddelbart at både Lillehammer FK og Lillehammer KFK skulle reise tilbake til Danmark sommeren 2023.

BILDE: Da lagene til både LFK og LKFK spilte sommeren 2022 trakk det mange tilskuere fra klubbene. På det meste var det 200 Lillehamringer rundt banene og stemningen var magisk. Bli med å skap magisk stemning i år også!

Foreløpig påmelding viser at 180 spillere fra LFK ønsker å delta!

Klubben gjennomførte en tentativ påmelding i januar, hvor hele 180 spillere meldte interesse. Samtlige lag har satt i gang dugnader for å få ned egenandel, for å sikre at flest mulig får dratt på cup. Dana Cup-utvalget satt ned av LFK og LKFK jobber også med inntektsbringende tiltak som skal komme deltakerne til gode. I tillegg til spillerne og foreldrene knyttet til LFK skal også spillere og foresatte fra LKFK reise i en stor delegasjon, og naboklubbene Faaberg og Roterud har også påmeldte lag.

Påmelding via SuperInvite. Lillehammer FK tar inn 6900 per påmelding, i tillegg kommer påmeldingsavgift til leverandøren.

FRIST: 15. april

TRYKK HER HVIS DU ØNSKER Å MELDE DEG PÅ

– Reise tur/retur med buss Lillehammer/Larvik

– Reise tur/retur med båt Larvik/Hirtshals

– Alle måltider, inkludert buffet hver vei Larvik/Hirtshals og Hirtshals/Larvik

– Overnatting på skole

– Prisen inkluderer også en leder per 8. spiller.

TRYKK HER HVIS DU ØNSKER Å MELDE DEG PÅ

OVERNATTING UNDER DANA CUP FOR FORESATTE:

Dette kan man få bestilt ved å å booke fra Dana Cup sine nettsider. Ellers så kan man bestille seg plass på vår egen Lillehammer Camping under Dana Cup. Mer info under.

Lillehammer Camping ved Jo Lunde – bo i midten av Hjørring!

MELD DEG PÅ LILLEHMMER CAMPING HER

Velkommen til Dana Cup Lillehammer Camping – midt i Hjørring

Vi inviterer foreldre, søsken, bestforeldre, støttespillere og andre som har lyst til å være tett på LKFK og LFK  under Dana Cup til årets nyvinning innenfor campingverden.

Vi får vår egen leir, rett bak sentralområdet for Dana Cup i Hjørring, der hvor mesteparten av fotballen og aktivitetene foregår. Her kan man komme med sitt telt, campingvogn eller bobil. Vi håper de fleste vil være med hele uken. I campen vil vi være helt inntil det som skjer.

Ved å klikke på linken nedenfor kommer du rett til påmeldingssiden. Vi har satt påmeldingsfrist til 1. mai, men håper mange melder seg på raskt, så kan vi begynne å planlegge utforming og innhold i campen.

Praktisk info: Campen vil inneholde toalett/dusjvogn(er) som kan benyttes av alle i campen. Kostnad for dette er bakt inn i døgnprisene.

Det vil bli tilgang til strøm for mobillading og lys, men det vil ikke være mulig å benytte denne til lading av el-biler, oppvaskmaskiner og liknende.

SE KARTUTSNITT HER: