Søndag klokken 13.00 står Florø på motsatt banehalvdel på Stampa.

Søndag er det ny hjemmekamp på Stampa. Sist hjemmekamp begynte bra, og vi håper at det holder helt ut denne gangen. Gutta jakter den første trepoengeren på Stampa, og vi håper at den kommer mot Florø. Til tross for en noe utsatt tabellposisjon er det fortsatt 18 poeng igjen å spille om, og vi håper at mange tar turen til Stampa for å gi sin støtte på søndag.

Vi minner ellers om at det kan lønne seg å komme litt tidligere enn vanlig. Ca. 15 minutter før kampstart trekker vi ut en heldig vinner blant publikum som får et gavekort. I pausen vil også tre heldige/utvalgte personer blant publikum få mulighet til å konkurrere om å treffe tverrliggeren fra 16-meters streken. Det er derfor mye som skjer når det er hjemmekamp for A-laget.

Det siste halvannet året har Lillehammer Fotballklubb vært i prosess for å bli sertifisert som Kvalitetsklubb. Vi er nå i mål med dette arbeidet, og i pausen søndag, vil vi få det synlige beviset på at vårt målrettede arbeid med fokus på kvalitet har ført fram.

Da gjenstår det bare å ønske velkommen til kamp. Avspark er kl. 13.00.