Lillehammer Ventilasjon er en av flere engasjerte samarbeidspartnere. Med deres hjelp blir det i år flere nye mål til de aller yngste lagene i klubben.

Det er som regel slik at det sjelden eller aldri blir nok utstyr. Behovet synes å være umettelig, enten det gjelder baller, vester, kjegler, mål osv. Lillehammer FK er en meget stor klubb, og med om lag 50 lag i aksjon på ulike nivåer årlig, sier det seg selv at å ha oppdatert utstyr er en real utfordring. Da bringer det entusiasme på feltet, når vi får hjelp fra engasjerte samarbeidspartnere.

Lillehammer Ventilasjon er tidligere presentert som ny samarbeidspartner til klubben. Even og hans lag hadde et sterkt ønske om å bidra til flere minimål, spesielt blant de yngste lagene i klubben. Som sagt, så gjort, og en del flunkende nye minimål er nå ankommet.

I år har vi i fellesskap blitt enige om at det er de aller yngste lagene i barnefotballen som får gleden av nye mål. De aktuelle lagene vil fortløpende bli kontaktet fra klubben, med beskjed om når og hvor de kan hente et sett med mål.

Vi gleder oss over engasjementet som Even og hans lag viser. Vi er sikre på at det blir mange smil å se blant barna denne våren. Som Tøfflus i Skomakergata sa det, så er vi alle glad i pakkesanger.