Vi ønsker Petter Eichler Jensen velkommen til Stampa.

LFK har ønsket å styrke seg på keeperplassen, og da er det gunstig å være en samarbeidsklubb til HamKam. De har nemlig stilt en av sine keepere til disposisjon for oss i høst.

Petter er opprinnelig fra Gjøvik, hvor han har spilt barne- og ungdomsfotball i Vind og Gjøvik-Lyn. Når han skulle begynne på videregående falt valget på Wang på Hamar og overgang til HamKam. Petter bor fortsatt på Gjøvik og pendler over Mjøsa. Denne høsten begynner han i VG3.

Petter fremhever at det er flott å kunne kombinere skole og fotball. Å være fysisk aktiv på dagtid, mener Petter også påvirker skoleprestasjonene positivt.

I Ham-Kam har Petter spilt for G19 og seniorfotball med HamKam sitt andrelag. Denne høsten ikler han seg LFK-drakta og Petter gleder seg å spille seriekamper. Han fikk sin debut i treningskampen borte mot Furnes for kort tid tilbake.

«Mitt fremste fokus er å prestere på banen»

Petter synes spillergruppen er fin og at det er mange hyggelige folk i klubben. Ellers synes han også at Lillehammer er et fint sted. Petter sin inntreden representerer en herlig form for samhandling mellom Mjøsbyene. Han bor på Gjøvik, går på skole på Hamar og spiller fotball på Lillehammer.

LFK web ønsker Petter velkommen til både klubben og byen.