Ruben skal i 2021 ta seg av hjemmekampene til A-laget.

Vi har et sterkt ønske om å videreutvikle A-lagets hjemmekamper til en naturlig møteplass. Vi er derfor svært glade over å ha fått med oss Ruben på laget. Han skal i 2021 jobbe målrettet for å skape mer entusiasme omkring A-lagets kamper på Stampa.

Ruben studerer Sport Management på HINN og befinner seg i sitt andre studieår. Der inngår blant annet fag som Event Management, og vi tenker at det er klare synergier å hente mellom teori og praksis.

Ruben er fra Steinkjer og har selv spilt fotball. Nå skal han bruke engasjementet for sporten og kunnskapen fra HINN til å utvikle vårt kamparrangement videre. Favorittlaget er Liverpool, og så får vi se om ikke Lillehammer FK også får en plass i hans hjerte.

Han velger å engasjere seg for å få viktig og relevant erfaring. Det er også spennende å prøve ut teorien i praksis.

Vi gleder oss over å ha fått med Ruben på laget. Han vil bli et kjent fjes på Stampa. Vi håper alle tar han godt i mot.