Da er det igjen den tiden på året hvor vi sender ut krav om kontingent.

For de som har et privat- eller familiebudsjett, kommer meldingen fra Rubic trolig ikke som noen overraskelse. I flere år har vi nå sendt ut krav om kontingent til samme tid. Det bør derfor ikke komme som en overraskelse at det kommer en melding fra Rubic. Her kommer en del nyttig informasjon i følge med årets innkreving av kontingent og treningsavgifter.

Vi bruker Rubic som vårt medlemsregister. Derfor kommer meldingen fra Rubic og ikke direkte fra Lillehammer Fotballklubb. Det er derfor ingen grunn til bekymring, og du er ikke i ferd med å bli lurt.

I flere år har vi nå sendt ut krav om kontingent til samme tid. Vi begynner nå med de eldre lagene i klubben. Så venter vi noen uker innen vi sender ut krav om kontingent til de yngste aldersklassene. Litt lengre ut på våren, kommer kravet om treningsavgiften.

Kontingent er noe alle må betale, og det må man får å være registrert som medlem i et lag eller en forening. Det sikrer også at forsikringer er gjeldende. Her går det ikke an å gjøre unntak. Treningsavgift/aktivitetsavgift er det det koster å være med. Den er differensiert og tilpasset aldersnivået man deltar på. Naturlig nok koster det mer, desto eldre man blir. Det er dyrere å drifte G16 enn G09. Det betyr at desto lengre du spiller fotball, desto mer får du igjen for det du betaler.

Det er Årsmøtet som vedtar hva det koster å være en del av Lillehammer Fotballklubb. Satsene for 2022 ble vedtatt på Årsmøtet i 2021, og man vedtok å holde dem uforandret. Norge opplever nå sterk prisvekst (inflasjon), og vi har aldri hatt et bredere tilbud tilpasset ulikt ambisjonsnivå for våre medlemmer. Det er derfor en stor glede å kunne si at det aldri har vært billigere å spille fotball i Lillehammer Fotballklubb. Lurer du på hva det koster å være medlem, så finnes denne informasjonen lett tilgjengelig på våre websider. Se denne linken: Kontingent 2022

Fra 1. januar til 30. juni kan man benytte seg av Fritidskortet, hvor man får 1 000 igjen fra det offentlige. All relevant informasjon finnes på kommunens hjemmesider: Fritidskortet våren 2022

Vi er svært løsningsorienterte overfor våre medlemmer, og vi blir enige om det aller meste. Da må man imidlertid ta kontakt! Å finne gode løsninger på kortsiktige utfordringer krever dialog, og ikke monolog. Vi kommer som regel i mål, og skulle det være spørsmål om betaling, så sender man en mail til: dagligleder@lillehammerfk.no

Da gjenstår det bare å ønske riktig godt nytt fotballår til alle våre medlemmer.

Servicehilsen