Det er mange som gleder seg over at Mats er med i 2022.

Mats Renolen var en meget viktig spiller for A-laget i fjor. Han leverte god kvalitet over tid på banen, og det skal han gjøre også i 2022.

Det er det nok mange som gleder seg over, og Mats er en ressursperson for LFK og bidrar på flere områder i klubben. Det er mange som er glad i Mats, ikke minst barna som går på FotballXtra. Her har Mats vært en del av Trenerkorpset i flere år, noe han fortsetter med også i 2022. Som «local lad» er Mats en viktig brikke når det kommer til å utvikle en A-stall med sterk lokal forankring.

Mats er også en som inneværende år kombinerer sitt virke i klubben med studier ved HINN avd. Lillehammer. Det er en klar strategi for LFK å få flere lokale gutter til å gjøre akkurat det. Da trenger vi folk som går foran og viser vei.

Lokalforankret hilsen