Fredag 2. juni tar LFK imot nabo, Faaberg, til lokalderby på Stampa. Avspark er kl. 19.30

Vi er kanskje et stykke unna El Clasico, men like fullt er det herlig med et ekte lokalderby. Fredag tar vi i mot Faaberg Fotball til dyst på Stampa. LFK er sammen med KIL 2 de eneste to lagene som er ubeseiret i årets serie så langt. Vår nabo har hatt en noe svakere sesongåpning enn i fjor, men i lokaloppgjør vet vi at alt kan skje. Alle kamper begynner også med stillingen 0-0.

Matchsponsor er Scandic Victoria Hotel og de gir premie til LFKs beste spiller.

Matchprogram finner dere her: Faaberg matchprogram

Spillelisten og musikken du hører fredag, er denne gangen laget av A-lagets spiller, Syver Romsås.

Tradisjonen tro, er Rustadstuen sin stjernebørs operativ også i år. Etter hver kamp deler en lokal jury ut stjerner til de tre beste spillerne på LFK. Før fredagens hjemmekamp er «pallen» slik:

1. Henrik Botten 9 stjerner
  2. Harry Singh 8 stjerner
  3. Oliver Sugaren 4 stjerner

Det er meldt opp mot 20 grader, lettskyet/sol og vindstille. Det er dermed duket for en herlig ramme omkring fredagens kamp, og vi håper at publikum vil gjenskape stemningen fra NM-kampen mot Kongsvinger i forrige uke.

Hjemmekamphilsen