Dommere er alltid en etterspurt tittel i en fotballklubb. Enten det er dommere på det yngste nivået som akkurat har gjennomført klubbdommerkurs, eller det er en mer erfaren ringrev som kan dømme de eldste lagene.

Vi ønsker nå å komme i kontakt med deg, enten du er ny eller gammel dommer. Vi har opprettet en egen gruppe som heter «Dommere i LFK» på Facebook. Det er gruppe for alle som er interessert i å være eller er dommer for barne- og ungdomsfotball i Lillehammer-området.

Forespørsler om kamptid legges ut fra trener eller lagleder, og dommerne kan melde seg på. Første mann til mølla.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis det er noe du lurer på.

Har du spørsmål tilknyttet dommere kan du også se mer om tema her på våre sider eller kontakte daglig leder direkte.