Fredag 27. november er det KM-finale for G19 på Stampa. Avspark er kl. 18.30.

Hva er vel bedre enn å innlede helgen med fotballkamp på Stampa? Som de fleste nå vet, så har G19 blitt seriemestere og rykket opp til Interkrets B i 2021. For første gang siden 2012, skal G19 spille i nasjonalt seriesystem. Som en følge av dette, spilles det om Kretsmesterskapet på Stampa i kveld. På motsatt banehalvdel står ikke ukjente Ham-Kam. Det er dermed duket for et realt mjøsderby, men denne gangen på kunstgress og ikke hockeybanen.

LFK web tok en prat med lagets Kaptein, Torje Strand Bjørnaa, og han gleder seg til kveldens kamp. Det blir viktig med defensiv soliditet. Vi må være kompakte. Når vi velger å gå offensivt, må vi gå «all in».

«Det blir en tøff kamp. Vi møter et godt lag»

Vi skal i tillegg spille slik vi pleier å spille. Vi skal stole på egne ferdigheter.

Vi kan love en deilig flombelyst novemberkveld. Husk stillongs, lue og vanter. Kiosken i Klubbhuset er åpen. Der kan du kjøpe både vafler, kaffe og pølse i lompe. Merk at vi kun tar betaling med kort eller i VIPPS.

Vi ønsker velkommen til kamp.