Magnus skal bidra til god keeperutvikling i Ungdomsavdelingen.

Magnus skal kommende år bidra til utvikling av keeperne på lagene G16 og G19. Magnus kom tilbake tilbake i august 2019, men er for mange kanskje fortsatt et litt ukjent ansikt. Det skyldes naturlig nok at det ikke ble kamper for vårt A-lag i 2020. Magnus er nemlig også en del av vår A-stall. Han studerer Idrettsvitenskap på HINN, hvor han er halvveis i løpet til en Bachelorgrad.

Magnus er fra Fjellhamar ved Lørenskog, hvor han også har spilt fotball siden barndommen. Magnus ser på seg selv som en ærlig sjel og en typisk lagspiller. Han er i tillegg flink til å spre godt humør. Det passer oss veldig bra, da entusiasme er en av våre viktig verdier.

På fritiden, når det ikke er fotball, går det fortsatt i idrett for Magnus, og da svinger han køllene på golfbanen.

Magnus fremhever ellers at klubben er veldig åpen og det er et godt miljø. Det er enkelt å være ny i Lillehammer FK, men også i byen. Lillehammer er en liten by, hvor alle har et forhold til hverandre.

Som keepertrener tenker Magnus at man må ha to perspektiver samtidig. Det er viktig å se enkeltspilleren, men samtidig å se hva som er best for laget.

Vi ønsker Magnus lykke til på feltet.