Vi trekker ut noen heldige vinnere blant dem som betaler Støttemedlemskap eller kombinert Støttemedlemskap og Sesongkort for 2020. Premiene er gitt av G-Sport Rustadstuen og Diadora. Kampanjen varer frem til 1. juni.

Det er krevende tider for mange, og hverdagen er for oss alle svært annerledes enn den vanligvis er. Da er det godt å se framover, tenke positivt og glede seg til at vi igjen skal se fotballen rulle, både for store og små. Vi skal samles til trening og kamp, og små og store øyeblikk vil skapes. Idretten har en unik, samlende kraft, og vi er sikre på at Lillehammer FK på lik linje med andre lag og foreninger, bidrar til et lim i lokalsamfunnet.

Vi i Lillehammer FK er som mange andre sterkt berørt av situasjon og vi arbeider for tiden knallhardt med å sørge for at vi skal kunne levere et fullverdig tilbud den dagen vi får lov til å begynne opp igjen med normal aktivitet. I den forbindelse kjører vi nå i gang en kampanje i april og mai knyttet til Støttemedlemskap og Sesongkort for 2020. Vi tilbyr to ulike løsninger som følger:

• Støttemedlemskap kr. 300,-
  • Støttemedlemskap og Sesongkort kr. 600,-

Velger man kombinert Støttemedlemskap og Sesongkort, får du årets hjemmekamper på Stampa for under halv pris. I tillegg byr vi på kaffe og vaffel i kiosken. Kort sagt et påskeegg av dimensjoner!

Du betaler enkelt i VIPPS, hvor du søker opp Lillehammer Fotballklubb. Deretter velger du hvilket pasningsalternativ du går for.

Kampanjen varer fram til 1. juni 2020. Blant dem som ”signer” opp i kampanjeperioden trekker vi ut noen heldige vinnere som får en premie gitt av G-Sport Rustadstuen og Diadora. Vinnere offentliggjøres 1. juni 2020 på våre websider og i sosiale medier.

Det er mange gode medlemsfordeler, som ved bruk gjør at du sparer inn igjen medlemskapet temmelig raskt. Medlemsfordelene leser du i denne linken: Medlemsfordeler Lillehammer FK

I likhet med vår nabo, LIK, har vi mottatt noen gaver den siste tiden. Det takker vi ydmykt for, og det er gledelig at vi betyr mye for mange mennesker. Dem som dette gjelder, trenger ikke å betale en gang til. Dere har selvfølgelig også mulighet til å bli trukket ut i kampanjeperioden.