Det er med stor glede vi har fått Ivan på plass for en ny sesong med LFK. I år byr på nye muligheter som assisterende trener på G13 i tillegg til spiller på A-laget.

Ivan Razumovic lot ikke snøen stoppe han fra å komme til Lillehammer også i år. Men han innrømmet at det var et lite vær-sjokk fra de 24 varmegradene i Kroatia til minusgrader og snøkaos i Norge i dag.

Tross stor snøfiller er Ivan klar for ny sesong, og ser frem til å teste formen med resten av A-laget på treninger fremover. Han har vedlikeholdt fotballformen godt i hjemmelandet.

Skal også bistå på G13

Ivan er en erfaren fotballspiller, og vi ser frem til å benytte hans erfaring og kvalifikasjoner til å ruste opp trenerteamet på G13-laget.

«Det er viktig å ha gode trenere som kan utfordre spillerne våre og motivere dem til å jobbe teknisk for å bli bedre spillere. Derfor ruster vi opp trenerteamene på barn- og ungdomsavdelingen slik at de skal kunne imøtekomme treningshverdagen på best mulig måte», sier utviklingssjef Henrik Wangberg.

Velkommen tilbake Ivan, vi ser frem til videre samarbeid.