Her følger en kort status fra Marked i klubben per uke 52.

Vi hadde planlagt å presentere noen nye samarbeidspartnere innen julaften, men det får vi dessverre ikke til. Det skyldes det lokale utbruddet av Covid-19, som igjen har påvirket en del møter før jul i negativ retning. Likevel, det er like morsomt å pakke opp gaver i januar som i desember, og pakker er jo noe de fleste ønsker seg året rundt. Vi på Marked kan dermed love at det er en del å se frem til, også etter at vi har bikket nytt fotballår. Det er en gang slik at ballene ramler ned til gressteppet når tiden er moden.

En status per uke 52 er at vi har med oss klubbens samarbeidspartnere videre. Det bringer en verdifull kontinuitet på banen for klubben, og vi takker alle lojale samarbeidspartnere for fornyet tillit inn i 2021.

Det er også verdt å nevne at både Kiwi og CC Mat har økt sine engasjementer, og vi gleder oss over langsiktige avtaler som gir rom for å utvikle relasjonen videre.

Det gleder oss også at vi har fått med flere nye bedrifter denne høsten. Her har vi mange spennende relasjoner som vi skal utvikle i årene som kommer. Nye samarbeidspartnere er følgende bedrifter:

• Scandic Victoria
  • Ragnvald Moe AS
  • Lillehammer Ventilasjon AS
  • IKOMM
  • Innlandet Landskapsutforming AS
  • P4 Radio Hele Norge

Vi gleder oss over at næringslivet ser på Lillehammer FK som en attraktiv medspiller med en spennende medlemsmasse.

I et krevende sponsormarked øker vi dermed inntektene i 2021. Vi kan love alle at hele Markedslaget skal arbeide knallhardt, både offensivt og defensivt, for å vise oss tilliten verdig.

Har du som leser dette lyst til å bidra til stolthet i regionen sammen med oss, tar du kontakt med Daglig Leder på telefon: 976 75 776.

Da gjenstår det bare fra oss på Marked å ønske alle en fredfull jul og et godt nytt fotballår.