I år markerer vi slutten på lotterier av ymse slag. Vi innstifter en ny tradisjon med salgskampanje for vår helt nye «Bursdagskalender». Her blir det premie til både beste selger og lag. Les mer i denne saken.

I 2020 ruller vi for første gang ut vår «Bursdagskalender». Målet er at dette skal bli en årlig salgskampanje preget av stor entusiasme både internt og eksternt i vår organisasjon. Her skal vi belønne både dyktige selgere og lag. Denne kampanjen vil erstatte alle andre former for loddsalg. Hver kalender koster 50,- og med mange svært flotte premier, er kalenderen meget lettsolgt. Det er på sin plass å takke våre entusiastiske samarbeidspartnere som har bidratt med flotte premier.

Fotball er et lagspill og av den grunn holder vi oss unna desember, slik at vi ikke konkurrerer med andre lag og foreninger sine tradisjonelle Advent-/Julekalendere. Vi velger derfor november, hvilket også er sammenfallende med klubbens bursdag (stiftelsesdato).

Inneværende uke går det ut relevant informasjon i alle våre kanaler til både Lagledere, Trenere og foresatte knyttet til gjennomføringen av salgskampanjen.

Merk at våre 6-årslag ikke er den del av denne kampanjen!

Lagledere eller annen ansvarlig henter ut kalendere på Brakka på Stampa en av disse to dagene:

• Mandag 21. september kl. 17.00-21.00
  • Tirsdag 22. september kl. 17.00-21.00

Merk at foreldre med flere barn kun får utdelt kalendere på laget der eldste barnet spiller.

Salgskampanjen er i ukene 40, 41 og 42. Det er dog ingenting i veien for å begynne i uke 39, så snart du har hentet kalendere til ditt lag. Her er det bare å ta et sugende dybdeløp umiddelbart!

Grunnet hensyn til smittevern vil alt foregå via VIPPS. Betaling for kjøp av kalender skjer på VIPPS til nummer: 125374.

NB! Hver spiller/selger må se at kunden betaler via VIPPS, dvs. se at transaksjonen går igjennom på kundens mobil.

I uke 43 er det tid for oppgjør. Lagleder tar da med oppgjørsskjemaet man fikk utlevert ved utlevering av kalendere til Brakka. Dette skal vises og leveres på Brakka en av følgende dager:

• Onsdag 21. oktober kl. 17.00-21.00
  • Torsdag 22. oktober kl. 17.00-21.00

NB! Man må ta turen innom Brakka for å kvittere på at antall solgte kalendere «matcher» antallet kalendere man har fått utlevert.

Da målet er en årlig salgskampanje har vi et restopplag ut over det som deles ut. Her ønsker vi å stimulere konkurranseinstinktet og Lagleder kan hente flere kalendere ved å kontakte Daglig Leder.

NB! Det kan hende at vi går tomme, så her blir det «første mann til mølla» som gjelder!

Vi premierer det laget som selger flest kalendere. Her baserer vi oss på gjennomsnittlig salg. Det betyr at alle lag konkurrerer på like vilkår uavhengig av antall spillere på laget. Vi premierer også de tre beste selgerne (spillerne), dvs. de tre som selger flest kalendere. Her må Lagleder/Trener føre oversikt for sine spillere.

Vi kan lokke med følgende premier som vi håper skaper god stemning:

Beste lag: Pizza til laget fra Pizzabakeren en fritt valgt dag/kveld (må skje i løpet av 2020)

Beste selger/spiller (antall solgte kalendere per spiller):

1. premie: Gavekort Rustadstuen Sport – 3 000,-
  2. premie: Gavekort Rustadstuen Sport – 2 000,-
  3. premie: Gavekort Rustadstuen Sport – 1 000,-

Vi håper «Høstens vakreste eventyr» skal bli en herlig og årlig salgskampanje som vekker både engasjement og lidenskap blant våre medlemmer. Vi ønsker alle sammen masse lykke til.

Kampanjehilsen

Joz.