Som i fjor høst, er det igjen klart for å gjøre en innsats i følge med Birkenarrangementene.

De siste årene har vi redusert dugnadsbelastningen i LFK. Vi har nå fokus på Lillehammer Cup i januar, samt to Birkenarrangementer, hhv. ett på vinterstid og ett nå på høsten. Så har vi som vanlig en salgskampanje på høsten. Vi skulle mene at dette er noenlunde rimelig, og da mange har barn som driver ulik idrett, er det gunstig å ikke ha for mange jern i ilden.

Samtidig er det viktig og riktig at vi bidrar til Arrangementsbyen Lillehammer, og da er Birkenarrangementene i så måte naturlig, da de er merkevarebyggende for Lillehammer som by.

I vinter, bidro lag i Ungdomsavdelingen. Dette er naturlig, da disse lagene allerede var i gang med sitt arbeid. Nå på høsten er det foresatte fra lag i Barnefotballen som må i aksjon. Dermed søker vi å spre belastningen på våre medlemmer gjennom året, og ikke minst ha dugnader som sammenfaller med barnas aktivitet i LFK. Vi har nå lagt ut vakter til Gutter 10, 11 og 12. Med egne vakter for hver årgang, forsøker vi å gjøre det så enkelt som mulig for våre medlemmer.

Alle skal nå ha fått linker sent ut per mail, og man velger den vakten som passer best i Rubic Funksjonær. Vi oppfordrer alle om å gå inn og velge sin vakt så raskt som mulig. Lenker til vakter finner dere også her:

G10

G11

G12

Da gjenstår det bare å ønske masse lykke til med vaktene. Vi har fått positive tilbakemeldinger på det arbeidet som utføres fra medlemmer i LFK, og vi håper at trenden fortsetter nå også i følge med høstens Birkenarrangement.