Lørdag var det igjen klart for turneringsdag for 6-åringene.

Stampa var badet i strålende solskinn i går, og vi i LFK var igjen vertskap når 6-åringene skulle spille kamper. 6-åringene spiller ikke ordinær serie, men har derimot turneringsdager hvor det spilles flere kamper samme dag. Det er svært hyggelig å få lov til å være arrangør av disse turneringsdagene, og det var en herlig entusiasme å spore, både blant spillere, foresatte og besteforeldre.

Ikke alle klubber er i gang så tidlig på sommeren, da en del venter til skolen begynner. Åsmarka, Vingar, Vingrom og Faaberg Fotball er for lengst i gang med sesongen for de minste, og de stilte alle til start når dommerne blåste i gang kampene i går. Dommere var som vanlig spillere i fra vår Ungdomsavdeling. I går var det spillere fra G15 som veiledet barna, og slik bygger vi både rollemodeller og klubbkultur. Vi retter en stor takk til gutta for vel utført dømming.

Is, brus, pølser og vafler gikk unna i kiosken og dette var et herlig første møte med kamper for de aller yngste. Etter massiv aktivitet, er vi sikre på at mange sovnet godt i går kveld.

Vi takker for en fantastisk dag på Stampe og vi gleder gleder oss til fortsettelsen.