A-laget hentet i går tre viktige poeng borte mot Raufoss 2. Det lover godt for lørdagens hjemmekamp.

Det er alltid en god følelse å vinne fotballkamper, og etter en svak prestasjon hjemme mot Molde 2, var det viktig å levere en bedre prestasjon. Det fine med fotball, er at det alltid kommer nye muligheter. Kamper som er spilt får man gjort lite med. Derimot kan man gjøre noe med kamper som kommer frem i tid. Det var et helt annet LFK-lag vi så i aksjon i går, og det ble belønnet med tre viktige poeng. Det var også gledelig at det ble puttet tre kasser, og dermed håper vi at standarden er satt for kommende hjemmekamp. Gutta våre har enda til gode å finne veien til nettmaskene på hjemmebane, men vi er styrket i troen på at det skjer til helgen.

Det skiller kun seks poeng mellom fjerde og tiende plass på tabellen, og dermed kan vi nå se konturene av en meget jevn avdeling, hvilket igjen gjør det spennende. Det har blitt en liten luke ned til de tre nederste lagene, og vi begynner å se konturene av et topp- og et bunnsjikt, hvilket igjen gir flere lag i mellomsjiktet. Oppdatert tabell finner du her: Tabell A-lag

Da gjenstår det bare å ønske velkommen til en ny, spennende hjemmekamp på lørdag 28. mai. Avspark er kl. 16.00 og på motsatt halvdel står Hønefoss. Matchsponsor er Olympiaparken.

#deternøye å gå på kamp!

Seriehilsen