Hele uke 20, fra 11.05 til 16.05 er det supre tilbud hos Pål og laget hans hos G-Sport Rustadstuen.

Sesongen begynner nå å rulle for alvor, og både Ungdoms- og Senioravdelingen er godt i gang med treninger. Det samme gjelder for FotballXtra. Som alle vet, trener og spiller vi i Lillehammer FK med utstyr fra Diadora som man anskaffer seg hos G-Sport Rustadstuen. Pål og hans lag er klare til å ta i mot våre medlemmer hele neste uke og de har servert denne lissepasningen fra butikken i Storgt.

• 30 % på alt utstyr fra Diadora
  • 30 % på alle fotballer fra Molten

Kanskje skal du vurdere å anskaffe din egen ball i disse virustider? Trenger du å supplere utstyr? Nå er tiden kommet, og du kan løpe ned butikken daglig, fom. mandag tom. lørdag. Som Pål så treffende sa det i butikken når vi stakk hodet innom:

«Jeg har savnet lokalfotballen. Nå skal det jammen bli godt å komme i gang»

Grunnet COVID-19 har åpningstidene i Lillehammer sentrum variert noe, men mest trolig er butikken åpen daglig fra kl. 10.00-17.00. Vi oppfordrer våre medlemmer til å benytte seg av hele dette intervallet, slik at vi bidrar til å unngå «trøkk i feltet» på ettermiddagstid. Det er nøye!

Utstyrshilsen fra Brakka.