En av mange fordeler ved å være samarbeidsklubb med HamKam, er faglig påfyll.

I går var det igjen klart for trenerforum på Stampa. Som i fjor, har vi ved utvalgte anledninger besøk av trenere i fra HamKam. Vi har et godt samarbeid med våre fotballvenner på Hamar, og i går var Rolf Høgmo og Tom Dent på feltet og holdt en økt. Tom er en del av teamet rundt HamKams A-lag, og det var utvilsomt inspirerende både for trenere og spillere å få lov til å være del av en demoøkt. En liten videosnutt finner du i lenken under.

Øvelser

Faglig påfyll god gode fotballfaglige diskusjoner er viktig. Det samme er nettverksbygging og ikke minst skal man ikke undervurdere verdien av inspirasjon.

Tom delte ut sin øktplan, som deretter ble gjennomgått. Deretter kunne trenerne følge med på progresjonen i økten. Det var trenere både fra LFK og LKFK til stede i går, og det er gledelig at mange fikk med seg denne seansen.

Etter økten ble det pizza fra Pizzabakeren og oppsummering og diskusjon på Klubbhuset.

Vi takker for en meget givende stund på Stampa i går.

Kompetent hilsen