Det ble i dag informert til vårt G16-lag at de må innstille sin aktivitet inntil videre.

Lillehammer FK G16 trener ikke på noen dager da spillere er satt i karantene på grunn av smitte i nær familie til en av spillerne. Lillehammer Fotballklubb ved G16 sitt trenerapparat, utviklingssjef Henrik Wangberg og daglig leder Jostein Wahl følger situasjonen tett og vil legge ut informasjon mandag 10. mai når vi har fått pratet med smittesporingsteamet i Lillehammer Kommune.

Alle G16-spillere som var på trening fredag 7. mai bør ha lav terskel for å teste seg ved symptomer på smitte samt lav terskel for å sette seg i selvpålagt ventekarantene inntil man vet mer. Vi vil understreke at vi ikke har fått beskjed fra smittesporing om at laget skal i karantene.