Det ble en meget vellykket Entusiasmedag for G11 på Stampa på lørdag.

I likhet med i fjor, kom det et meget godt initiativ fra Nordre Ål. I fjor var det G10 og i år er de G11. Ønsket var en Entusiasmedag på Stampa hvor det ble ekstra kamper ut over det man får i serie- og turneringsspill. Som sagt, så gjort, og vi er glade for at vi har mange personer med sterk gjennomføringskraft i LFK. Det ble en herlig dag på Stampa med god stemning. Her ble også gode naboer invitert, og ikke minst bygger vi kultur på tvers av grender i egen klubb. Det er på sin plass å takke Lars Hammerseng og hans gjeng for dette strålende tiltaket.

Vi retter også en stor takk til våre flotte representanter i Ungdomsfotballen, som stilte på som dommere. De eldre spillerne i klubben er forbilder for de yngre, og slik bygger vi kultur på en helt framifrå måte! Lørdag var det Sefan og Ayuub som var i sving med fløyte.

Vi setter svært stor pris på engasjerte foresatte, trenere og miljøer i grendene våre. Uten initiativ stanser vi opp som klubb. Det bør være en målsetning å få til Entusiasmedager både for G10, G11 og G12 neste år.

#deternøye med engasjement i grendene