Velkommen til enda et år med FotballXtra!

Påmeldingen til FotballXtra 3.-7. klasse er åpent for skoleåret 2022 og 2023. På Stampesletta møter barna skolerte trenere og kan øve så mye de vil samtidig som de har det gøy med fotball.

Hva er FotballXtra?
FotballXtra er et klubbnøytralt aktivitetstilbud, og er delt inn i etter-skoletidstilbud fra 3.-7. klasse, og mer rollespesifikk utvikling fra 8.-10. klasse.
Vårt etter-skoletidtilbud passer for fotballglade barn som går fra 3. til 7. klasse på grunnskolen.
Hvordan ser en ettermiddag på FotballXtra ut?
Vi henter barna etter skoleslutt. Fra ankomst kan de spise lett brødmat, og får også servert frukt. Fra kl 15 trener barna sammen med våre trenere. Barna kan hentes på Stampesletta etter øktens slutt.

Hvilke krav stilles til barna på FotballXtra?
FotballXtra er åpent for alle uavhengig av tidligere fotballerfaring. Barna må være motivert for å trene mye, og bør synes at fotball er gøy. Vi ønsker å stimulere at barna skal trene fordi det er gøy å spille fotball, og vi tar med oss leken inn i øktene våre.

Hvem er trenere?
Trenere fra ungdomsavdelingen til Lillehammer Fotballklubb leder øktene. Vi supplerer også med motiverte spillere fra ungdomsavdelingen til Lillehammer FK og Lillehammer KFK, som bistår som assistenter på øktene. På denne måten får vi sikret god oppfølging, og mange trenere med UEFA B-lisens.

Og – visste du at du kan få igjen på skatten?
FotballXtra gir fradrag på skatten ut året barnet fyller 11 år? Les mer på Skatteetatens sider

Påmelding: TRYKK HER

Kontakt oss:

Henrik Wangberg – sportssjef FotballXtra: fotballxtra@lillehammerfk.no //406 08 495