Som en erstatning for at Tine Fotballskole utgår så velger Lillehammer Fotballklubb å arrangere fotballskole i uke 26. Da blir det aktivitet hver dag fra mandag til fredag, 22-26 juni. Denne arrangeres av FotballXtra og vil bestå av instruktører som normalt jobber på FotballXtra.

Vi har informert naboklubbene om dette initiativet, og håper spillere fra flere klubber velger å delta!

(Heldigvis mulighet for fotballskole og fotballglede igjen, her bilde fra Lillehammer FK sitt Kick Off i 2019)

PÅMELDING:

Trykk HER for påmelding

Av smittehensyn og for å ha mulighet til å ivareta et godt sportslig opplegg er yngste årsklasse 4. klassinger i inneværende skoleår, barn født i 2010.

NB! Vi må minimum ha ti spillere per gruppe for å gjennomføre uken.

Det anbefales rask påmelding dersom man er interessert, da dette kan bli fulltegnet raskt.

Guttegrupper 4-7 klasse:

Vi har fotballskole for spillere født fra 2010-2007 for guttespillere. Må være minst 10 spillere per gruppe for å gjennomføre.

Etter ønske også egen jentegruppe 6-7 klasse:

Vi har erfaring med at jentene ønsker egne grupper. Etter råd fra de rundt oss velger vi å tilby fotballskole for jenter født i 2008 og 2007. Må være minst 10 spillere for å gjennomføre.

Man blir en del av en treningsgruppe hele uken:

Etter beste evne vil vi fordele treningsgrupper som er forholdsvis faste hele uken. Man har da en hovedtrener som minimum har hovedtrenererfaring med ungdomslag, samt en assistent – på hver gruppe. Flere av trenerne er ansatt i FotballXtra, klubb og i NFF landslagsskolen.

Program hver enkelt dag 22. til 26. juni:

0830-0845: Ankomst Stampesletta og fordeling i grupper

0900-0945: Ferdighetstimen – nytt tema for hver dag

1000-1100: Spilløkt

1100-1200: Lunsj – medbringes selv

1200-1245: Basistimen uten ball. Hovedfokus på koordinasjon

1300-1415: Spilløkt

1415-1430: Felles avslutning gruppevis

PRIS:

2000 kroner.

Inkluderer en trener per ti barn, t-skjorte, frukt hver dag, is etter økt og grilling siste dag i tråd med smitteregler.

Smittehensyn tas hele uken:

Vi har åpne toaletter, men ikke tilgang på garderobe. Ved ankomst, før lunsj, etter lunsj og etter siste økt desinfiserer vi hender.

Under lunsj har vi anledning til å ha en eller to grupper under telt samtidig. Ved mye nedbør prioriteres yngre spillere. Bord og benker i teltet vil bli rengjort mellom ulike grupper.

Trykk HER for påmelding

(Forsidebilde fra Kick Off i 2018)

HENVENDELSER:

Utviklingssjef i Lillehammer Fotballklubb og sportssjef FotballXtra: Henrik Wangberg

hwangberg@lillehammerfk.no – 406 08 495