LFK web stakk innom Sportsplassen på onsdag hvor vi tok «tempen» på Wednesday United.

Mange er kanskje ikke klar over at det er Lillehammer FK som er ansvarlig for Wednesday United. Dette er våre Parautøvere som også trener fotball ukentlig.

Laget ble stiftet tilbake på 90-tallet, men de siste årene har Lillehammer FK vært ansvarlig for laget. Trener er Pål Erik Heimstad, som til daglig er å finne på Idrettens Hus, hvor han har sin jobb.

Wednesday United er ett av to lag som ennå ikke får spille kamper. Det er ennå ikke åpnet for dette i Seniorfotballen blant breddeklubbene. Normalt sett deltar laget i Stjerneserien. Dette så imidlertid ikke ut til å legge en demper på aktiviteten, da vi var innom Sportsplassen onsdag ettermiddag. I strålende sol og varme var det godt humør og mye fotballglede å registrere.

Vi ønsker Pål Erik og hans gjeng masse lykke til videre med en spennende treningshverdag. Fotball er fortsatt gøy, selv om det enn så lenge ikke kan spilles kamper.

Er du som leser dette nysgjerrig på Wednesday United, finner du mer informasjon på våre websider:  https://lillehammerfk.no/lag/wednesday-united/