Vi gleder oss over den sterke kjærligheten mellom Felgen og LFK. Her er vi på ingen måte på felgen, rent relasjonsmessig.

Vi er ikke bare opptatt av kontinuitet på banen, men også utenfor banen. Vi er derfor meget glade for Felgen blir med videre, hvilket betyr at de har signert for sitt fjerde år som vår samarbeidspartner innen trafikkopplæring.

Da vi signerte avtalen tok vi en prat med Anne Kristin i Felgen sine lokaler i sentrum.

«Vårt mål er å sponse nærmiljøet. Vi er jo en lokal bedrift selv»

Samarbeidet innebærer at vi blant annet vil sette opp egne kurs for medlemmer i LFK. Skulle ikke datoene passe, kan man selvfølgelig delta på et hvilket som helst annet kurs. Ambisjonen er også å arrangere kurs i Klubbhuset på Stampa, og ikke bare hos Felgen nede i byen. Her må vi imidlertid se hva som er mulig å få til, sett i lys av de til enhver tid gjeldende smittevernbestemmelsene.

Som medlem i LFK får man 10 % rabatt på all opplæring, og det blir fort mye penger spart. Anne Kristin påpeker at det ikke bare gjelder spillerne, men også foresatte. Kanskje trenger noen «hengerlappen»? Rabatten på 10 % gjelder alle kurs man deltar på. For å bruke en fotballmetafor, er Felgen en tilnærmet komplett spiller. Her kan du få opplæring på traktor, hurtiggående traktor, snøscooter, moped, tilhenger og bil.

Flere medlemsfordeler finner du i denne linken: Medlemsfordeler

Kurs skreddersydd for våre spillere vil bli kunngjort på web og delt i sosiale medier. Her melder man seg på til Henrik Wangberg på mail: hwangberg@lillehammerfk.no

Har du spørsmål eller ønsker å komme i kontakt med Felgen, når du dem på telefon: 61 25 01 90.

Vi gleder oss til mye god samhandling med Anne Kristin og hennes lag i sesongen 2021. Kjør med Felgen du også!

Trafikksikker hilsen
LFK web