Bli bedre kjent med vårt klubbnøytrale tilbud om ferdighetsutvikling, hvor idrettsglede står i fremste rekke.

FotballXtra er et klubbnøytralt tilbud som er åpent for alle som ønsker mer trening og påvirkning utenfor eget lag. Et klubbnøytralt tilbud, betyr at man ikke må være medlem i Lillehammer FK for å delta.

Lillehammer FK er den største fotballklubben i kommunen, og som en følge av dette, ønsker vi ta et ansvar for at både gutter og jenter får mer påvirkning i sin fotballhverdag. Det er ingen seleksjon, men naturlig nok er det ivrige spillere som deltar, da disse ønsker mer trening ut over øktene med eget lag.

Som deltaker i FotballXtra møter du skolerte trenere på feltet, og vi tilbyr hele fem ulike alternativer, herunder blant annet egen Jentedag. Mer informasjon om program, pris og påmelding finner du her: Info FotballXtra

Spørsmål til FotballXtra rettes til sportssjef FotballXtra Henrik Wangberg på mail: fotballxtra@lillehammerfk.no

Håper å se deg på Stampa!