Lørdag 14. mars arrangerer vi igjen fellestrening på lørdager fra 14. mars. For både 2008 og 2009-kullet foregår øktene klokken 0900-1030. Oppmøte 0850 direkte på Øvre Bane på Stampesletta. Øktene foregår på dette tidspunktet følgende lørdager:

14. mars
21. mars
28. mars
4. april

Nye tider etter påske

Etter påske deler vi opp slik at 2008- og 2009-årgangen trener hver for seg. Det kommer oppdatert info etter økt 4. april.

Hva er fellestreninger?

Fellestreninger er åpne fotballtreninger for spillere fra området i og rundt Lillehammer og Gudbrandsdalen. Vi hadde lokale fellestreninger våren 2019 for spillere fra grendene i Lillehammer Fotballklubb. Etter påtrykk fra klubbene rundt oss åpnet vi opp lørdagene også for spillere fra hele området rundt oss. På det meste hadde vi spillere fra 8 ulike klubber representert på våre økter på høsten.

Tilbakemeldinger:

Øktene ble tatt godt imot av klubbene som valgte å delta. For mange oppleves øktene som et fint supplement til treningshverdag i egen klubb. Dessuten er det mange som ikke trener i helgedagene, og da er det fint med et slikt tilbud.

OFTE STILTE SPØRSMÅL:

Hva koster det? Ingenting

Må man melde seg på? Nei

Er det noen ferdighetskrav? Nei

Hvem er trenere? Mange av trenerne fra ungdomsavdelingen i Lillehammer Fotballklubb deltar på øktene som  ledes av spillerutviklerne og trenerveiledere i Lillehammer Fotballklubb. Som i fjor er trenerne fra alle klubbene i distriktet velkomne til å delta både i planlegging og gjennomføring av trening. Det vil jevnlig bli avholdt trenerforum fredagen i forkant av lørdagsøkt, 1500-1600.

Må man ha tillatelse fra trener på eget lag eller klubb for å delta? Ja, hvis man ikke er medlem i Lillehammer Fotballklubb.

KONTAKT ved spørsmål:

Henrik Wangberg