Lillehammer Fotballklubb har i 2019 testet ut bylagstreninger lørdager kl 0900 og 1200 for henholdsvis G11 og G12. Disse treningene er åpne for alle spillere fra alle grendene tilknyttet Lillehammer Fotballklubb. Som en konsekvens av at flere andre klubber har vist interesse for denne aktiviteten velger vi å åpne opp disse treningene, og endrer navn til «Fellestreninger Lillehammer». Treningene er gratis!

(Bilde: Hanne-Kjersti S-Iversen)

Konsept:

Alle spillere som ønsker, i det aktuelle årstrinnet, er velkommen på trening i regi av Lillehammer FK. Treningene følger tematikken NFF anbefaler, og har en ambisjon om å være tilpasset rammeverket til landslagsskolen.

Trenere:

Utviklingsavdelingen, ved Henrik Wangberg og Kim Solberg, holder treningene. I tillegg vil nye trenerkrefter bli introdusert nå når vi utvider tilbudet. Alle lagstrenere som ønsker er velkommen til å bli med på disse øktene.

For trenere som ønsker å bidra så tilbyr og ønsker vi følgende:

• Møtepunkt annenhver uke, fredager kl 1500 på brakka på Stampesletta.
  • Mulighet til å påvirke innhold i øktene.
  • Mulighet til å bidra på feltet.

Formål:

Vårt fremste formål er at alle fotballinteresserte 11- og 12-åringer deltar på disse øktene. Vi håper stor deltakelse kan bidra til å skape felles utviklingsarenaer for 11- og 12-åringer i Lillehammer-regionen. På sikt ønsker Lillehammer Fotballklubb å benytte fellestreningene som et utviklingstiltak inn mot tematikken som er sentral i landslagsskolen.

Oppmøtetid og treningstid: Alle lørdager fra 31.8 til 02.11

G11, barn født i 2008: Oppmøte 0845 på Stampesletta, trening 0900-1030.

G12, barn født i 2007: Oppmøte 1145 på Stampesletta, trening 1200-1330.

NB! Spillerne må ha tillatelse fra klubb eller klubbtrener (avhengig av klubbens policy) for å trene med andre klubber. I tilfeller der invitasjonen videresendes fra klubb til spilleren sitt klubblag er tillatelse gitt.

Kontaktinfo:

Henrik Wangberg,