Tradisjonen tro blir det felles avslutning for Yngres den første lørdagen i november.

Den første lørdagen i november hvert år, er det felles avslutning for Yngres i LFK, hvilket betyr lag fra 6-12 år. I år er dette lørdag 5. november, og arrangementet finner sted i kantinen på Lillehammer vdg. skole, avdeling Sør fra kl. 13.00-15.00.

Vi skal kose oss med pizza, litt konkurranser og ikke minst kåre vinnerlaget i årets nyhet, Prosjekt JUBEL. Avslutningen er et viktig kulturbyggende arrangement, og vi er en stor klubb uavhengig av hvilken grend vi sogner til. Vi ønsker varmt velkommen til to herlige timer med masse entusiasme for både store og små.

Alle lag har fått invitasjon, og vi minner om at fristen for påmelding er tirsdag 1. november på mail til: dagligleder@lillehammerfk.no

Invitasjonen leser du også her:

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Kulturbyggende hilsen