Tirsdag er det igjen klart for hjemmekamp for G19 Interkrets.

Vi er en klubb for alle, uavhengig av ambisjonsnivå. Likevel, for dem som har ambisjoner, er det viktig at vi har arenaer som gir klare referanser. Å spille Interkrets, er en slik arena, da dette er en nasjonal serie og ikke en kretsbasert serie. Dermed får våre spillere som har ambisjoner klare referanser og tilbakemeldinger på nivå, eller «hvor listen ligger» for å bruke et litt mer folkelig uttrykk.

Å delta i Interkrets er avgjørende om vi tenker på vårt eget A-lag. Vi kan nemlig ikke kjøpe oss til suksess, og egen utvikling av spillere som kan gå inn og prestere på vårt A-lag er avgjørende for å få et A-lag høyere opp i divisjonssystemet. Her kan vi nevne både Sander og Torje som har levert gode prestasjoner i kamp for A-laget i høst. Det er konkrete eksempler på at det å ha tydelige referanser på nivå fungerer.

Tirsdag 5. oktober er det igjen hjemmekamp for G19 Interkrets på Stampa. Avspark er kl. 20.00 og vi tar imot Raufoss.

Velkommen til kamp.