Grunnet Covid-19 ble vi sterkt forsinket med årets Klubbdommerkurs. Bedre sent enn aldri, og sist uke deltok 36 spillere på dommerkurs.

Ingen dommer, ingen kamp! Så enkelt kan det sies, og hver vår skal det normalt gjennomføres Klubbdommerkurs. Dessverre har Covid-19 skapt noen utfordringer i år, men sist uke var det endelig klart for kurs.

Hele 36 spillere fra G13 og G14 deltok på kurset, og vi forventer at dette skal gjøre det langt enklere å rekruttere dommere til kamper i Yngres Avdeling i klubben.

Vi hadde besøk av Bjørn Laugerud, og han holdt spillerne engasjert gjennom hele kurset. Vi gleder oss over at spillere i egen klubb har lyst til å dømme kamper. Dette gir også verdifull læring og perspektiv, noe som kan komme godt med når de selv spiller kamper.

Vel blåst!

Regelhilsen