Det var stor pågang under handleuken i april. For å sikre at alle nå har alt de trenger til kampstart, byr Pål hos Rustadstuen på en ekstra handleuke!

Under handleuken hos Rustadstuen Sport i april, opplevde butikken en gledelig stor pågang av medlemmer. Inneværende uke kom også beskjeden fra NFF Indre Østland om at kampene begynner. For å sikre at alle medlemmer kan få kjøpt det utstyret man trenger til seriestart til reduserte priser, byr Pål og hans lag på en ekstra handleuke.

Rakk du ikke innom sist gang innen ordinær spilletid, spilles det nå ekstraomganger en hel uke, fra lørdag 15. mai til lørdag 22. mai. Vi kan ikke love «straffekonk», så vi oppfordrer alle medlemmer om å benytte denne muligheten.

«Medlemmer får 30 % rabatt på alt utstyr fra Diadora»

Vi takker Rustadstuen for en herlig service og ikke minst for at våre medlemmer gis mulighet til fordelaktig innkjøp av utstyr fra Diadora.

Vi ønsker alle våre lag lykke til med sesongstart, og minner om at innkjøp med fordel kan spres over alle dager. Dette av hensyn til smittevern.