Denne helgen kan du få med deg to spennende oppgjør på Stampa.

Søndag spilles årets 13. hjemmekamp, hvilket også er den siste for sesongen for vårt A-lag. Det er fortsatt teoretiske muligheter for at plassen kan berges, selv om det naturlig nok skal en del til. A-laget har vist positiv utvikling og etter uavgjort hjemme, ble det seier i forrige kamp, borte mot FK Toten. Uavhengig av hva som skjer på kort sikt, er det viktig å fortsette trenden, slik at utgangen på sesongen blir så god som mulig. Det gir viktig energi inn i arbeidet som skal gjøres inn mot sesongen 2023. Avspark er kl. 14.00 og på motsatt halvdel står nabo, Brumunddal, bedre kjent som bare Dala.

Vi minner om at vi ca. 15 minutter før kampstart trekker ut en heldig publikummer som vinner et gavekort. Det er dermed flere gode grunner til å komme i god tid før kampstart. I pausen vil også tre heldige personer få delta i en konkurranse. Søndagens matchsponsor er GD, og de gir premie til begge lags beste spillere.

Vi håper å se mange på tribunen på søndag i årets siste kamp her på Stampa. Ventetiden kan også kortes ned ved å gå på kamp, lørdag. Da møter G19 Interkrets ærverdige Vålerenga til dyst på stueteppet. Her er avspark kl. 14.00 og dette er også en viktig kamp for våre lovende unggutter i årets Interkretsserie.

Vi håper å se mange på Stampa til disse to oppgjørene.

Velkommen til kamp!