I morgen, lørdag, spiller A-laget årets første offisielle kamp.

I morgen, lørdag 19. mars, er det klart for A-lagets første offisielle kamp for sesongen. Så langt har kamparbeidet bestått av treningskamper, men nå blir det endelig litt mer alvor.

LFK web tok en prat med Hovedtrener, Rune Hagen, som gleder seg. Det blir godt å komme i gang med kamper som virkelig betyr noe og som teller. Samtidig er cupen en viktig og stolt tradisjon i Norge. Han har selv spilt finale i NM, og har mange gode minner fra tiden som aktiv spiller når det kommer til cupen. Han gleder seg derfor til morgendagens kamp.

«Cupen er en flott mulighet til å bygge entusiasme» (R. Hagen)

Gutta tar turen til Løten, hvor de skal spille første kvalifiserende runde til NM. Gitt seier, blir det en ny kvalifiseringsrunde, før man eventuelt er klar for første runde i NM.

Avspark er kl. 15.00 på Løten, og vi håper at mange tar turen og støtter gutta. Er du usikker på vegen til banen, får du hjelp her: Bane Løten

Har du ikke anledning til å ta turen, kan du også se kampen på nett hos GD. Link finner du her: Løten-LFK Direktesport

Cuphilsen