Denne uken har ivrige spillere brukt høstferien til Xtra trening på Stampa.

FotballXtra er vårt klubbnøytrale tilbud til spillere som ønsker mer trening ut over eget lag. Tilbudet er klubbnøytralt, og dermed trenger man ikke å være medlem i Lillehammer FK for å delta. Det er heller ingen seleksjon, så er du ivrig og klar for mer trening, melder du deg på.

I høstferien er det FotballXtra Camp og det er inspirerende å se at tilbudet fenger. Under kyndig veiledning har barna gjennomført gode økter.

Vi minner ellers om at FotballXtra sitt ordinære tilbud er godt i gang. I år har vi også initiert en egen Jentedag, etter inspirasjon og mal fra andre klubber sine Akademier.

For dem som ikke har rukket å melde seg på, kan vi berolige med at det er rullerende opptak, slik at sjansen ikke har gått fra deg! Du finner mer informasjon og påmelding i linken under:

Da ønsker vi fortsatt god høstferie til hele fotballfamilien. På Stampa er det alt annet enn ferie og fri. Her arbeider vi med repeterende høyintensitetsløp.

Xtra stor hilsen
LFK web