Denne uken «brusher» vi Brakka. Målet er at det skal bli enda triveligere å ta turen.

Det heter seg at «You never get a second chance to make a first impression». For de som ikke er like stødig i Nynorsk, betyr utsagnet at du ikke får en ny mulighet til å gi et førsteinntrykk. Både Oscar Wilde og Will Rogers sies å være opphavet til utsagnet. Like fullt, vi er opptatt av førsteinntrykket når vi får besøk på Brakka. Av den grunn går vi på et realt dybdeløp denne uken.

Vi maler tak, lister og vegger. I tillegg rydder vi i skuffer og skap, noe som betyr bodene. Det er god økonomi å ha god oversikt over ens eiendeler. Det er en forsikring mot å kjøpe noe du allerede har! I tillegg monterer vi nye hyller, så de tallrike premiene får se dagens lys, hvilket igjen er en viktig del av vår historie. Gamle drakter må vike for nye gardiner og vi gjør en del fotballfaglig litteratur tilgjengelig. Hva med å ta turen innom for å lese en god bok? Det blir nå mulig. Ut over det, forsøker vi å pynte opp litt på generelt grunnlag. Vi har også ymse skilt i produksjon fra vår Samarbeidspartner, Dialecta. De vil bidra til å forsterke identiteten vår, noe som igjen påvirker merkevarebyggingen. Det skal ikke være tvil om at det er Lillehammer FK du besøker.

Vi kan ellers berolige alle med at vi ikke sløser bort pengene til våre medlemmer. Vi er en nøysom klubb, og vi velger derfor nøkterne løsninger hvor målet er få få mest mulig for minst mulig. Alt arbeid utføres på dugnad, og innen fredag kveld, nærmer vi oss trolig ca. 200 dugnadstimer denne uken.

Vi håper at mange velger å ta turen innom Brakka i høstsesongen. Vi skal forsøke å ha kaffen klar…

Bob the Builder-hilsen
LFK Web