Faaberg Fotball arrangerte Barnehage NM, men så kom Pandemien. I 2022 gjenoppstår arrangementet. Denne gangen som et samarbeid mellom Faaberg Fotball og Lillehammer Fotballklubb.

Markedsarbeidet i Faaberg Fotball var i flere år organisert gjennom Begeistringsutvalget. Ett av de mer festlige påfunnene, var uoffisielt NM for ansatte i barnehager. Formålet var å skape en arena hvor folkehelse og idrettsglede stod i sentrum. Dette ble en umiddelbar hit, og her var det lov å være best uten ball. Her var banketten med premieutdeling vel så viktig.

Arrangementet ble kalt Barnehage NM, og lag fra flere ulike steder i Norge deltok. Dette var et arrangement som vekket nasjonal begeistring med tilhørende oppmerksomhet. Dessverre kom det en nå, ikke ukjent Pandemi, og i 2020 og i 2021 har det ikke vært mulig å gjennomføre Barnehage NM.

I 2022 satses det med ny giv, og for virkelig å restarte arrangementet, inviteres nå også ansatte i grunnskoler. Dette har vært et ønske under tiden Faaberg Fotball arrangerte mesterskapet, og det er gledelig å kunne komme denne gruppen ansatte i møte.

En annen nyhet, er at arrangementet også blir et samarbeid mellom Faaberg Fotball og Lillehammer Fotballklubb. Vi samarbeider på Sport i Ungdomsavdelingen, og da er det naturlig også å kunne samarbeide på Marked. Vi i Lillehammer FK er godt kjent med ulike samarbeidsformer, og per i dag samarbeider vi med Lillehammer Kvinnefotballklubb, både om Tine Fotballskole og Lillehammer Cup.

Mer informasjon finnes på turneringens hjemmeside: https://nmforansatte.cups.nu/

Link til påmelding er her: Påmelding

Følg gjerne arrangementet på Facebook for de siste oppdateringer: Arrangement Facebook

På vegne av oss selv og Faaberg Fotball, ønsker vi velkommen til Lillehammer og Jorekstad lørdag 11. juni 2022. Det er begrenset antall plasser, så utsett ikke det du kan gjøre i dag, til i morgen. Meld dere på i dag!

Turneringshilsen