Det ble Badr og Petter som stakk av med de gjeve prisene når A-laget feiret en vellykket sesong.

Etter at opprykket var sikret, var det samtidig også klart for å feire en vellykket sesong.

En fast tradisjon rundt A-laget er at Rustadstuen Sport deler ut to gavekort. Ett går til A-lagets toppscorer, og det andre gavekortet går til den spilleren som har fått flest stjerner gjennom sesongen. En lokal jury deler ut hhv. tre, to og en stjerne per seriekamp, både hjemme og borte, til de tre spillerne som presterer best i hver kamp.

Årets toppscorer på A-laget ble Badr.

På forsiden av vårt kampprogram ifm. våre hjemmekamper på Stampa, har publikum kunnet følge utviklingen når det kommer til hvem som fortløpende har flest stjerner gjennom sesongen. Her har Rustadstuens Stjernebørs vært et fast innslag. Det var spenning helt fram til siste kamp, og til slutt ble det vår sisteskanse, Petter, som samlet flest stjerner i årets sesong.

En annen gjev pris er også «Årets spiller». Denne spilleren kåres av gutta selv, og vedkommende får en flott gave fra vår Samarbeidspartner, Gullsmed Engen. I år var premien en klokke. Spilleren som ble stemt fram av A-stallen, var Petter, som dermed tok med seg to priser under A-lagets avslutningsfest.

Da gjenstår det bare å gratulere begge spillere med vel fortjent oppmerksomhet. En stor takk også til gode Samarbeidspartnere som gjør ting mulig.