Daglig leder Askus AS Jan-Tore Horn ønskes velkommen til LFK av daglig leder Karen Sann Fougner.

Vi er veldig fornøyd med å ha med Askus AS i sponsorlauget til LFK.

Askus AS ble etablert i 1992, og har kontor i Lillehammer sentrum. De har solid erfaring og over 400 kunder fordelt på et bredt spekter av ulike næringer.

På kontoret sitter det 14 ansatte, hvorav 7 autoriserte regnskapsførere. Byrået er et autorisert regnskapsførerselskap og medlem i Regnskap Norge.
Hos Askus får du  tett og god oppfølging, og ikke minst gir de deg ærlige råd på veien videre i jakten på lønnsomhet.

Vi i Askus synes det er viktig å støtte lokale idrettslag og foreninger. Vi var derfor ikke i tvil når LFK tok kontakt, og ser frem til å følge dem videre de neste sesongene.

Daglig leder Askus AS, Jan-Tore Horn.

Vi ønsker Askus velkommen – og ser frem til et godt samarbeid i årene som kommer.