Vi er på jakt etter en som kan koordinere våre spillere, dvs. fotballfamilien utenfor banen. Er dette deg?

Lillehammer FK har ca. 800 medlemmer og er en betydelig aktør når det kommer til folkehelse og samfunnsansvar. Både barn, ungdommer og voksne tar del i meningsfull aktivitet, uavhengig av ambisjoner, og vi har et betydelig aktivitetsnivå, både på og utenfor banen.

I Idrettsbyen Lillehammer, er det vanlig at frivillige lag og foreninger hjelper hverandre med dugnadspersonell til ulike arrangementer. Lillehammer FK er i alt overveiende grad en dugnadsdrevet klubb, og inntekter fra ulike arrangementer, utgjør en betydelig post i regnskapet. Per i dag bidrar vi med folk til disse arrangementene:

• Lillehammer Cup
  • Birkebeinerrennet
  • Russetreffet
  • Birkebeinerrittet

Din rolle i klubben vil være å sette opp de ulike lagoppstillingene til disse arrangementene. Her stilles det flere 11èr lag samtidig, så en viss praktisk og organisatorisk sans er å foretrekke. Du bør også tåle litt stress og det å ha flere tanker i hodet samtidig.

Denne rollen i klubben er basert på dugnad/frivillighet, men med en nøktern økonomisk kompensasjon. Det viktigste du får igjen, er uansett trolig å jobbe med masse bra mennesker i en åpen og entusiastisk klubb, hvor vi vil hverandre vel.

Har du et organisatorisk gen i deg og liker å jobbe med planlegging og koordinering, tar du kontakt med Daglig Leder på mail: dagligleder@lillehammerfk.no

Alternativt ringer du 976 75 776.

Vi gleder oss til å høre fra deg.