Lørdag 28. august tar A-laget turen til Reinsvoll.

Etter tap i serieåpningen borte mot Gran, ble det seier hjemme for en uke siden, hvor nabo, Faaberg, ble slått 2-0. Det medførte tre viktige poeng for LFK.

Lørdag er det igjen klart for ny kamp, og denne helgen tar Rune Hagen og hans mannskap turen til Reinsvoll. De har spilt en kamp, og det endte med tap 4-1 mot Kolbu KK. Ut over det, er det HamKam2 som har inntatt føringen på tabellen etter to kamper og full pott med seks poeng. LFK skal være med og kjempe om opprykk, og dermed er kun tre poeng borte på lørdag godt nok. Fullstendig tabell i avdelingen finnes her: Tabell 4. Div.

LFK web slo av en prat med Rune Hagen og han vet hva som venter på motsatt banehalvdel i morgen. Han mener Reinsvoll er et like godt lag som Faaberg og de har tradisjon for å arbeide hardt. Det er i tillegg åpning av ny kunstgressbane på Reinsvoll, og dermed kan en også forvente en god dose med inspirasjon hos hjemmelaget. Rune er fortsatt tydelig på at LFK har mange gode spillere og disse skal vi utvikle videre gjennom å spille fotball. Det blir i tillegg viktig å ha samme arbeidsinnsats som mot Faaberg på Stampa. Det er viktig med spillere som står på og gjør som de blir bedt om.

«Hardt arbeid må alltid ligge i bunn»

Da gjenstår det bare å ønske en riktig god fotballhelg til både store og små. Vi ønsker A-laget og andre lag som vi har i aksjon masse lykke til.

Vi minner også om Stjerneserien som spilles på Stampa lørdag mellom kl. 10.00 og 14.00. Her spiller blant annet våre parautøvere i Wednesday United. Kiosken er åpen, og det er spådd sol og god temperatur. Legg gjerne turen innom Stampa i morgen formiddag.