Publisert: 24. juni 2015 - Harald Renolen

LFKs årsmøte torsdag kveld forløp i pene og pyntelige former, og både forsamling og stemning var preget av positivitet og tro på framtida. Det avtroppende styret la fram et overskudd på 270.000 kroner for forrige sesong; et meget gledelig resultat.

Ole Martin Hojem tok gjenvalg som styreleder, og fikk med seg et fulltallig og sterkt styre for 2014. Styreleder dro fram satsning på anlegg, egne unge spillere og en fortsatt streng økonomistyring blant hovedfokus i tiden som kommer.

Hojem nevnte også at LFK har svært mange lovende unge talenter, som på bildet er representert ved "årets spiller" i Ungdomsavdelingen; Fridtjof Andberg. Årets juniorspiller ble Håkon S. Wæhler og årets seniorspiller Henrik Bakke. Alt i alt et hyggelig og fint årsmøte!

21.02.2014 11:00

Generalsponsorer

Bli kjent med trenerne i ungdomsavdelingen: Eirik Sørensen

Lillehammer Fotballklubb har for første gang eksterne hovedtrenere for alle trinn fra G12 og helt opp til A-laget. De neste ukene kommer vi til å presentere disse og si litt om bakgrunnen deres. Først ut er Eirik Sørensen, ny i klubben høsten 2018. Eirik er hovedtrener på G13, og bidrar også som ekstra ressurs på G16 Rekrutt.  Bildetekst: Eirik Sørensen avbildet på brakka, hvor han ofte er å se i timene før trening.

Christoffer Brusnes forlenger ut 2019!

Lillehammer FK v/utviklingssjef Henrik Wangberg signerte i dag Christoffer Berntsen Brusnes for 2019-sesongen. Brusnes har vært en del av a-laget siden høsten 2017, men ble først spilleklar i 2018.

Hovedsponsorer

Gullsponsorer