Publisert: 24. juni 2015 - Harald Renolen

LFKs årsmøte torsdag kveld forløp i pene og pyntelige former, og både forsamling og stemning var preget av positivitet og tro på framtida. Det avtroppende styret la fram et overskudd på 270.000 kroner for forrige sesong; et meget gledelig resultat.

Ole Martin Hojem tok gjenvalg som styreleder, og fikk med seg et fulltallig og sterkt styre for 2014. Styreleder dro fram satsning på anlegg, egne unge spillere og en fortsatt streng økonomistyring blant hovedfokus i tiden som kommer.

Hojem nevnte også at LFK har svært mange lovende unge talenter, som på bildet er representert ved "årets spiller" i Ungdomsavdelingen; Fridtjof Andberg. Årets juniorspiller ble Håkon S. Wæhler og årets seniorspiller Henrik Bakke. Alt i alt et hyggelig og fint årsmøte!

21.02.2014 11:00

Generalsponsorer

Del på din Facebook-side

Styremedlemmer

Per Andreas Mæhlum

Per, som er en samfunnsengasjert Lillehammer patriot, er utdannet økonom og har bred erfaring innenfor ulike ledende stillinger i næringslivet. Han driver i dag et eget rådgivningsfirma. Per er opptatt av og engasjert i lokal næringsutvikling med særlig vekt på kultur, idrett, arrangementer og turisme som spydspisser.

(Foto: Hanne-Kjersti Iversen)

Eksterne butikker

havdelikatesser logo lowres

Serverte strålende siste seriekamp før sommeren

Siste seriekamp i Junior Elite for våre utvalgte foregikk på Gjøvik stadion. Det flotte spillet for rekruttroppen fortsetter uavhengig av hvilke spillere som spiller. Det ga en meget overbevisende 6-0 seier mot Gjøvik Lyn.

Både ja og nei til kunstgress

Politikerne i Lillehammer har vedtatt å fullfinansiere utbyggingen til høsten av nytt kunstgress med undervarme på Søndre bane på Stampesletta. Samtidig utsettes skifte av kunstgress på dagens matchbane. En midlertidig plasthall kommer ei heller med det første.

Hovedsponsorer

Gullsponsorer