Publisert: 24. juni 2015 - Harald Renolen

LFKs årsmøte torsdag kveld forløp i pene og pyntelige former, og både forsamling og stemning var preget av positivitet og tro på framtida. Det avtroppende styret la fram et overskudd på 270.000 kroner for forrige sesong; et meget gledelig resultat.

Ole Martin Hojem tok gjenvalg som styreleder, og fikk med seg et fulltallig og sterkt styre for 2014. Styreleder dro fram satsning på anlegg, egne unge spillere og en fortsatt streng økonomistyring blant hovedfokus i tiden som kommer.

Hojem nevnte også at LFK har svært mange lovende unge talenter, som på bildet er representert ved "årets spiller" i Ungdomsavdelingen; Fridtjof Andberg. Årets juniorspiller ble Håkon S. Wæhler og årets seniorspiller Henrik Bakke. Alt i alt et hyggelig og fint årsmøte!

21.02.2014 11:00

Generalsponsorer

Del på din Facebook-side

Eksterne butikker

havdelikatesser logo lowres

Strandtorget med videre som Generalsponsor

–Vi ønsker å være en del av Lillehammer samfunnet, og fotballen er sentral med alle sine medlemmer, sier Strandtorgets senterleder Erik Skjellerud. Han har akkurat signert videre kontrakt med LFK, og smiler. Det er ingen tvil om at senterlederen er opptatt og ikke minst engasjert i fotballen, både som trener og pappa til to fotballgutter på 12 og 16. –Jeg er glad i idrett generelt, men fotballen er mitt hjertebarn, sier han.

Lillehammer Cup 2018

Fredag 19.januar sparkes Norges største innendørsturnering i fotball i gang. I samarbeid med LKFK arrangerer LFK cup nr.21 i rekken. Tilsammen 276 lag er påmeldt til årets turnering. Lillehammer FK stiller med 30 lag i 4 forskjellige årsklasser (G12, G14, G16 og G19) På bildet: LFK G19-1 mot Faaberg i en av mange spennende kamper under Lillehammer Cup 2017. Foto: Anders Espe, GD.

Hovedsponsorer

Gullsponsorer