Publisert: 24. juni 2015 - Harald Renolen

LFKs årsmøte torsdag kveld forløp i pene og pyntelige former, og både forsamling og stemning var preget av positivitet og tro på framtida. Det avtroppende styret la fram et overskudd på 270.000 kroner for forrige sesong; et meget gledelig resultat.

Ole Martin Hojem tok gjenvalg som styreleder, og fikk med seg et fulltallig og sterkt styre for 2014. Styreleder dro fram satsning på anlegg, egne unge spillere og en fortsatt streng økonomistyring blant hovedfokus i tiden som kommer.

Hojem nevnte også at LFK har svært mange lovende unge talenter, som på bildet er representert ved "årets spiller" i Ungdomsavdelingen; Fridtjof Andberg. Årets juniorspiller ble Håkon S. Wæhler og årets seniorspiller Henrik Bakke. Alt i alt et hyggelig og fint årsmøte!

21.02.2014 11:00

Generalsponsorer

Del på din Facebook-side

Styremedlemmer

Per Andreas Mæhlum

Per, som er en samfunnsengasjert Lillehammer patriot, er utdannet økonom og har bred erfaring innenfor ulike ledende stillinger i næringslivet. Han driver i dag et eget rådgivningsfirma. Per er opptatt av og engasjert i lokal næringsutvikling med særlig vekt på kultur, idrett, arrangementer og turisme som spydspisser.

(Foto: Hanne-Kjersti Iversen)

Eksterne butikker

havdelikatesser logo lowres

LFK og Roterud utvider avtale

Tonen er god, og samarbeidet ga mersmak! Lillehammer FK og Roterud IL Fotballgruppa har signert en forlenget avtale for 2019 som inneholder en rekke nye fellestiltak – til glede for begge klubbene!

Øker utviklingskompetansen i LFK

Helgen 16-18. november gikk startskuddet for NFF Spillerutvikling B i regi av NFF Indre Østland og NFF Akershus. Dette er første gang kurset avholdes i regi av disse kretsene, og det er en del av første runde noensinne på landsbasis. Blant 16 deltakerefinner vi trenerne Henrik Wangberg og Børge Toft som representerer Lillehammer Fotballklubb. Minstekravet for opptak på NFF Spillerutvikling B er bestått UEFA B-lisens.  (Fotograf: Eivind Sollie. Børge Toft og Henrik Wangberg er hhv nr. 2 og 3. i rad to fra venstre på bildet)

Hovedsponsorer

Gullsponsorer