Publisert: 09. mars 2018 - Harald Renolen

Ca 40 medlemmer deltok på klubbens årsmøte i går kveld. Årsberetning og regnskap for 2017 ble gjennomgått av det sittende styre. Medlemskontingent og aktivitetsavgift ble fastsatt (ingen endringer fra i fjor). Et realistisk budsjett for 2018 og noen endringer i LFKs organisasjonsplan fikk årsmøtets godkjenning, og til slutt ble valgkomiteens innstilling til nytt styre enstemmig vedtatt.IMG 2090

På bildet: Det nye LFK styret, fra venstre Harald Renolen, Erik Huuse, Trine Anette Kvalen, Per Andreas Mæhlum, Magnus Beite og Jermund Lunder. Stine Tøndevold var ikke til stede da bildet ble tatt.

Per Andreas Mæhlum ble valgt som styreleder for 1 år. Erik Huuse går inn som nestleder med økonomiansvar (2 år). Tre nye styremedlemmer ble valgt for 2 år; Jermund Lunder, Stine Tøndevold og Magnus Beite. Harald Renolen som har ansvar for kommunikasjon, tok gjenvalg for 1 år. Trine Anette Kvalen som har ansvar for arrangement/dugnad, var ikke på valg.

To nye varamedlemmer ble også valgt inn; Erik Ulateig og Brita Hope. Samtlige medlemmer av kontrollkomiteen (Frode Bilstad, Geir Kjølgård og Morten Kjetlien) tok gjenvalg for 2 nye år. Styrets innstilling til ny valgkomite ble også enstemmig vedtatt. Avtroppende styreleder Per Anders Bang blir ny leder av Valgkomiteen og får med seg Helen Innerdal og Terje Storbakken.

Avslutningsvis ble 6 medlemmer av det sittende styret, Jostein Kleiven (styremedlem), Kai Ove Rønning (styremedlem), Stig Tore Engen (nestleder), Per Anders Bang (leder), Terje Storbaken (vara) og Pål Maugesten (vara) takket for den arbeidsinnsatsen de har lagt ned for klubben de 2 siste årene.

Signert årsmøte-protokoll med vedlegg legges ut på LFK web i løpet av neste uke.

Generalsponsorer

Bli kjent med trenerne i ungdomsavdelingen: Eirik Sørensen

Lillehammer Fotballklubb har for første gang eksterne hovedtrenere for alle trinn fra G12 og helt opp til A-laget. De neste ukene kommer vi til å presentere disse og si litt om bakgrunnen deres. Først ut er Eirik Sørensen, ny i klubben høsten 2018. Eirik er hovedtrener på G13, og bidrar også som ekstra ressurs på G16 Rekrutt.  Bildetekst: Eirik Sørensen avbildet på brakka, hvor han ofte er å se i timene før trening.

Christoffer Brusnes forlenger ut 2019!

Lillehammer FK v/utviklingssjef Henrik Wangberg signerte i dag Christoffer Berntsen Brusnes for 2019-sesongen. Brusnes har vært en del av a-laget siden høsten 2017, men ble først spilleklar i 2018.

Hovedsponsorer

Gullsponsorer