Publisert: 09. mars 2018 - Harald Renolen

Ca 40 medlemmer deltok på klubbens årsmøte i går kveld. Årsberetning og regnskap for 2017 ble gjennomgått av det sittende styre. Medlemskontingent og aktivitetsavgift ble fastsatt (ingen endringer fra i fjor). Et realistisk budsjett for 2018 og noen endringer i LFKs organisasjonsplan fikk årsmøtets godkjenning, og til slutt ble valgkomiteens innstilling til nytt styre enstemmig vedtatt.IMG 2090

På bildet: Det nye LFK styret, fra venstre Harald Renolen, Erik Huuse, Trine Anette Kvalen, Per Andreas Mæhlum, Magnus Beite og Jermund Lunder. Stine Tøndevold var ikke til stede da bildet ble tatt.

Per Andreas Mæhlum ble valgt som styreleder for 1 år. Erik Huuse går inn som nestleder med økonomiansvar (2 år). Tre nye styremedlemmer ble valgt for 2 år; Jermund Lunder, Stine Tøndevold og Magnus Beite. Harald Renolen som har ansvar for kommunikasjon, tok gjenvalg for 1 år. Trine Anette Kvalen som har ansvar for arrangement/dugnad, var ikke på valg.

To nye varamedlemmer ble også valgt inn; Erik Ulateig og Brita Hope. Samtlige medlemmer av kontrollkomiteen (Frode Bilstad, Geir Kjølgård og Morten Kjetlien) tok gjenvalg for 2 nye år. Styrets innstilling til ny valgkomite ble også enstemmig vedtatt. Avtroppende styreleder Per Anders Bang blir ny leder av Valgkomiteen og får med seg Helen Innerdal og Terje Storbakken.

Avslutningsvis ble 6 medlemmer av det sittende styret, Jostein Kleiven (styremedlem), Kai Ove Rønning (styremedlem), Stig Tore Engen (nestleder), Per Anders Bang (leder), Terje Storbaken (vara) og Pål Maugesten (vara) takket for den arbeidsinnsatsen de har lagt ned for klubben de 2 siste årene.

Signert årsmøte-protokoll med vedlegg legges ut på LFK web i løpet av neste uke.

Generalsponsorer

Del på din Facebook-side

Styremedlemmer

Per Andreas Mæhlum

Per, som er en samfunnsengasjert Lillehammer patriot, er utdannet økonom og har bred erfaring innenfor ulike ledende stillinger i næringslivet. Han driver i dag et eget rådgivningsfirma. Per er opptatt av og engasjert i lokal næringsutvikling med særlig vekt på kultur, idrett, arrangementer og turisme som spydspisser.

(Foto: Hanne-Kjersti Iversen)

Eksterne butikker

havdelikatesser logo lowres

LFK setter fokus på mentale ferdigheter i fotball

På et overordnet nivå er ferdighetsbegrepet i fotball definert slik: Valg + utførelse = Fotballferdighet Den ferdigheten det er minst kunnskap og fokus på er psykologi i fotball. Derfor ble Peder Lysholm Daviknes, nyudannet idrettspsykolog med fordypning i fotball, invitert til Stampa torsdag 18. oktober. Han hadde først en workshop med juniorlaget, og hadde sammen med juniortrener Wangberg økt med G19. Deretter holdt han et foredrag for trenerforum den samme kvelden. (På bildet: Idrettspsykolog Peder Daviknes i innledningen av foredraget. Fotograf: Vegard Vikøren)

Trenerskifte i LFK

Lillehammer FK og Ørjan Christiansen er enige om at det ikke er grunnlag for et videre samarbeid og forlengelse av en avtale etter denne sesongen. Christiansen inngikk i 2017 en toårsavtale med klubben, og han har hatt en kombinasjonsstilling som A-lagstrener og sportssjef senior. Klubben understreker at partene skilles som venner. - Styret takker Christiansen for tiden i klubben, der A-laget inneværende sesong lenge var med i kampen om et opprykk. Styret håper å ha personen som overtar som hovedtrener på plass med det aller første, sier daglig leder Eirik Torbjørnsen.

Hovedsponsorer

Gullsponsorer