Publisert: 09. mars 2018 - Harald Renolen

Ca 40 medlemmer deltok på klubbens årsmøte i går kveld. Årsberetning og regnskap for 2017 ble gjennomgått av det sittende styre. Medlemskontingent og aktivitetsavgift ble fastsatt (ingen endringer fra i fjor). Et realistisk budsjett for 2018 og noen endringer i LFKs organisasjonsplan fikk årsmøtets godkjenning, og til slutt ble valgkomiteens innstilling til nytt styre enstemmig vedtatt.IMG 2090

På bildet: Det nye LFK styret, fra venstre Harald Renolen, Erik Huuse, Trine Anette Kvalen, Per Andreas Mæhlum, Magnus Beite og Jermund Lunder. Stine Tøndevold var ikke til stede da bildet ble tatt.

Per Andreas Mæhlum ble valgt som styreleder for 1 år. Erik Huuse går inn som nestleder med økonomiansvar (2 år). Tre nye styremedlemmer ble valgt for 2 år; Jermund Lunder, Stine Tøndevold og Magnus Beite. Harald Renolen som har ansvar for kommunikasjon, tok gjenvalg for 1 år. Trine Anette Kvalen som har ansvar for arrangement/dugnad, var ikke på valg.

To nye varamedlemmer ble også valgt inn; Erik Ulateig og Brita Hope. Samtlige medlemmer av kontrollkomiteen (Frode Bilstad, Geir Kjølgård og Morten Kjetlien) tok gjenvalg for 2 nye år. Styrets innstilling til ny valgkomite ble også enstemmig vedtatt. Avtroppende styreleder Per Anders Bang blir ny leder av Valgkomiteen og får med seg Helen Innerdal og Terje Storbakken.

Avslutningsvis ble 6 medlemmer av det sittende styret, Jostein Kleiven (styremedlem), Kai Ove Rønning (styremedlem), Stig Tore Engen (nestleder), Per Anders Bang (leder), Terje Storbaken (vara) og Pål Maugesten (vara) takket for den arbeidsinnsatsen de har lagt ned for klubben de 2 siste årene.

Signert årsmøte-protokoll med vedlegg legges ut på LFK web i løpet av neste uke.

Generalsponsorer

Del på din Facebook-side

Styremedlemmer

Per Andreas Mæhlum

Per, som er en samfunnsengasjert Lillehammer patriot, er utdannet økonom og har bred erfaring innenfor ulike ledende stillinger i næringslivet. Han driver i dag et eget rådgivningsfirma. Per er opptatt av og engasjert i lokal næringsutvikling med særlig vekt på kultur, idrett, arrangementer og turisme som spydspisser.

(Foto: Hanne-Kjersti Iversen)

Eksterne butikker

havdelikatesser logo lowres

FotballXtra sparkes i gang 3. september!

Mandag 3. september sparkes FotballXtra i gang på Stampesletta for barn i 6. og 7. trinn. Etter dette går det slag i slag med første ordinære økt for TeknikkXtra onsdag 5. september og FotballXtra 4.-5. klasse torsdag 6. september. Videre i denne saken kan du lese om påmelding og om demonstrasjonsøkter. Bilde: Instruktører og barn på siste økt på FotballXtra 4-5 klasse før påskeferien 2018. De klubbnøytrale treningsdressene instruktørene benytter har tidligere vært forbeholdt FotballXtra 6-7 klasse, men blir nå tilgjengelig for alle deltakere! (Foto: Hanne-Kjersti S Iversen)

Tap etter sjansesløseri og overtidsscoring

Kampfakta:Lillehammer FK – Hamarkameratene 2 1-2 (1-0)21` 1-0 Martin Chutko Bakke (Henning Torgnesskar)54` 1-1 Ole Erik Midtskogen90` 1-2 Ole Erik Midtskogen Gule kort på LFK: Markus Botten og Mads Peder SveenTilskodartal: 112. Dagens beste LFK-spelar: Martin Chutko Bakke Kampreferat ved Vegard Vikøren Det var eit revansjesugent og heiltent Lillehammer-lag som entra Stampesletta i kveldssola denne måndagskvelden. LFK går rett i strupa på Hamkam og er gode i det høge presset. Hamkam får svært liten tid med ballen og blir stressa til å gjere feil. LFK vinner ballen og etablerer eit klart initiativ i starten av kampen.

Hovedsponsorer

Gullsponsorer