Publisert: 09. mars 2018 - Harald Renolen

Ca 40 medlemmer deltok på klubbens årsmøte i går kveld. Årsberetning og regnskap for 2017 ble gjennomgått av det sittende styre. Medlemskontingent og aktivitetsavgift ble fastsatt (ingen endringer fra i fjor). Et realistisk budsjett for 2018 og noen endringer i LFKs organisasjonsplan fikk årsmøtets godkjenning, og til slutt ble valgkomiteens innstilling til nytt styre enstemmig vedtatt.IMG 2090

På bildet: Det nye LFK styret, fra venstre Harald Renolen, Erik Huuse, Trine Anette Kvalen, Per Andreas Mæhlum, Magnus Beite og Jermund Lunder. Stine Tøndevold var ikke til stede da bildet ble tatt.

Per Andreas Mæhlum ble valgt som styreleder for 1 år. Erik Huuse går inn som nestleder med økonomiansvar (2 år). Tre nye styremedlemmer ble valgt for 2 år; Jermund Lunder, Stine Tøndevold og Magnus Beite. Harald Renolen som har ansvar for kommunikasjon, tok gjenvalg for 1 år. Trine Anette Kvalen som har ansvar for arrangement/dugnad, var ikke på valg.

To nye varamedlemmer ble også valgt inn; Erik Ulateig og Brita Hope. Samtlige medlemmer av kontrollkomiteen (Frode Bilstad, Geir Kjølgård og Morten Kjetlien) tok gjenvalg for 2 nye år. Styrets innstilling til ny valgkomite ble også enstemmig vedtatt. Avtroppende styreleder Per Anders Bang blir ny leder av Valgkomiteen og får med seg Helen Innerdal og Terje Storbakken.

Avslutningsvis ble 6 medlemmer av det sittende styret, Jostein Kleiven (styremedlem), Kai Ove Rønning (styremedlem), Stig Tore Engen (nestleder), Per Anders Bang (leder), Terje Storbaken (vara) og Pål Maugesten (vara) takket for den arbeidsinnsatsen de har lagt ned for klubben de 2 siste årene.

Signert årsmøte-protokoll med vedlegg legges ut på LFK web i løpet av neste uke.

Generalsponsorer

Del på din Facebook-side

Styremedlemmer

Per Andreas Mæhlum

Per, som er en samfunnsengasjert Lillehammer patriot, er utdannet økonom og har bred erfaring innenfor ulike ledende stillinger i næringslivet. Han driver i dag et eget rådgivningsfirma. Per er opptatt av og engasjert i lokal næringsutvikling med særlig vekt på kultur, idrett, arrangementer og turisme som spydspisser.

(Foto: Hanne-Kjersti Iversen)

Eksterne butikker

havdelikatesser logo lowres

LFK og Roterud utvider avtale

Tonen er god, og samarbeidet ga mersmak! Lillehammer FK og Roterud IL Fotballgruppa har signert en forlenget avtale for 2019 som inneholder en rekke nye fellestiltak – til glede for begge klubbene!

Øker utviklingskompetansen i LFK

Helgen 16-18. november gikk startskuddet for NFF Spillerutvikling B i regi av NFF Indre Østland og NFF Akershus. Dette er første gang kurset avholdes i regi av disse kretsene, og det er en del av første runde noensinne på landsbasis. Blant 16 deltakerefinner vi trenerne Henrik Wangberg og Børge Toft som representerer Lillehammer Fotballklubb. Minstekravet for opptak på NFF Spillerutvikling B er bestått UEFA B-lisens.  (Fotograf: Eivind Sollie. Børge Toft og Henrik Wangberg er hhv nr. 2 og 3. i rad to fra venstre på bildet)

Hovedsponsorer

Gullsponsorer