Publisert: 16. februar 2017 - Trine Kvalen

LFKs årsmøte 2017 ble avholdt i Håkons Hall torsdag 23 februar kl 1900.

Her finner dere Årsmelding samt regnskap og budsjett.

1_Årsmelding_LFK_2016.pdf

2_Årsregnskap_2016_mot_budsjett.pdf

3_Årsregnskap_2016_mot_2015.pdf

4_Balanse_2016.pdf

5_Noter_2016.pdf

6_Budsjett_2017.pdf

Generalsponsorer

Del på din Facebook-side

Styremedlemmer

Per Andreas Mæhlum

Per, som er en samfunnsengasjert Lillehammer patriot, er utdannet økonom og har bred erfaring innenfor ulike ledende stillinger i næringslivet. Han driver i dag et eget rådgivningsfirma. Per er opptatt av og engasjert i lokal næringsutvikling med særlig vekt på kultur, idrett, arrangementer og turisme som spydspisser.

(Foto: Hanne-Kjersti Iversen)

Eksterne butikker

havdelikatesser logo lowres

LFK setter fokus på mentale ferdigheter i fotball

På et overordnet nivå er ferdighetsbegrepet i fotball definert slik: Valg + utførelse = Fotballferdighet Den ferdigheten det er minst kunnskap og fokus på er psykologi i fotball. Derfor ble Peder Lysholm Daviknes, nyudannet idrettspsykolog med fordypning i fotball, invitert til Stampa torsdag 18. oktober. Han hadde først en workshop med juniorlaget, og hadde sammen med juniortrener Wangberg økt med G19. Deretter holdt han et foredrag for trenerforum den samme kvelden. (På bildet: Idrettspsykolog Peder Daviknes i innledningen av foredraget. Fotograf: Vegard Vikøren)

Trenerskifte i LFK

Lillehammer FK og Ørjan Christiansen er enige om at det ikke er grunnlag for et videre samarbeid og forlengelse av en avtale etter denne sesongen. Christiansen inngikk i 2017 en toårsavtale med klubben, og han har hatt en kombinasjonsstilling som A-lagstrener og sportssjef senior. Klubben understreker at partene skilles som venner. - Styret takker Christiansen for tiden i klubben, der A-laget inneværende sesong lenge var med i kampen om et opprykk. Styret håper å ha personen som overtar som hovedtrener på plass med det aller første, sier daglig leder Eirik Torbjørnsen.

Hovedsponsorer

Gullsponsorer